۴ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

داستان‌های جو - داستان چشم‌ها

جو امشب خیلی حال و حوصله نداشت. فکر کنم یکی از کتاب‌هایش را گم‌کرده بود. هر بار که کتابی گم می‌کند دچار کلافگی می‌شود. کتاب‌ها برای جو یک دنیا هستند و علاقه‌ی زیادی به خواندن دارد.

گفتم: جو، می‌خوای یه قصه برات تعریف کنم حالت جا بیاد؟

 رفت ولو شد روی کاناپه و چند دقیقه به من زل زد و بعد گفت: داستان باحالی بود.

گفتم: جو! من که چیزی تعریف نکردم!

سیگارش را روشن کرد و گفت: بعضی قصه‌ها تو چشم‌های آدم‌ها تعریف می‌شن. نیازی نیست به زبون بیاد.

مات و متحیر به صورتش زل زدم. داستانی توی ذهنم نبود. چیزی پراندم. می‌خواستم همین‌جوری گپی بزنیم بلکه حالش خوب شود. به این فکر می‌کردم که جو چه داستانی در چشم‌هایم خوانده بود؟


از مجموعه‌ی منتشر نشده‌ی داستان‌های جو

#داستانهای_جو 

#امیرمهرانی 


پی نوشت: دومین پست وبلاگم شد داستان های جو و معرفی امیر مهرانی، مربی خوبم. داستان های جو سری مطالبی هست که امیر مهرانی قبل تر اون رو تو تعداد کاراکتر کمتر روی توئیترش منتشر می کرد و بعدا روی کانال تلگرامش ادامه داد.

https://telegram.me/TheCoach_ir

www.thecoach.ir
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی هاشمی

شروع وبلاگ جدید، حافظ - عزل 276

سلام، این وبلاگ رو چند روزی هست ایجاد کردم تا شاید محلی بشود برای انتشار نظرهای کاملاً شخصی، جمع مطالعاتم بر روی موضوعی خاص یا درنهایت قسمت‌هایی از زندگی شخصی‌ام که ازش آموخته‌ام. موضوع وبلاگ مجموعه‌ای از زندگی شخصی و کاری خودم هست. امیدوارم بتونم اینجا بیشتر بنویسم، بیشتر یاد بگیرم و اگر مجالی بود، تجربیات خودم رو به اشتراک بذارم، باشد که کسی به دردش بخورد. 

دیروز آهنگ باغبون از نوید رو توی ماشین گوش می‌کردم که آخرش شعری از حافظ رو استفاده کرد که خیلی به دلم نشسته و می خوام اولین پست وبلاگ رو با اون شروع کنم. مرسی گنجور، به خاطر ایجاد چنین مجموعه‌ای.


Hafez - GHazal 276

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
مهدی هاشمی

عنوان دومین مطلب آزمایشی من

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی هاشمی

عنوان اولین مطلب آزمایشی من

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی هاشمی